Hulde aan LG!

April 2008, Danny sloot een mobiel abo af en "kreeg" daarbij een LG Viewty.
Mei 2008, Danny komt teleurgesteld thuis: zijn telefoon is kapot. Er zit een levensgrote barst in zijn scherm, niet in het glas maar echt in het scherm zelf. Hij had ‘m niet laten vallen en ook niet in zijn (kont)zak gehad.

Lullig dus maar goed, een toestel van net een maand oud valt in ieder geval nog in de garantie. Danny heeft de KPN gebeld maar niks garantie. "Schade in het display valt niet onder de garantie".
Later heb ik nog 2 x gebeld maar de KPN bleef volhouden dat het zijn eigen schuld was en dat hij het toestel wel moest hebben laten vallen.

Het toestel verdween, met alles erop en eraan, terug in de doos en de doos ging de kast in. Een week of 2 geleden kwam ik de doos weer tegen en ben ik op internet eens gaan zoeken. Op de site van LG las ik dat er 2 jaar garantie op de toestellen zit. "Niet geschoten is altijd mis" dacht ik en dus stuurde ik op 8 september een mailtje naar LG.

9 September had ik al antwoord: "U kunt altijd terug naar uw dealer gaan bij eventuele problemen met uw toestel. Zij zullen het dan opsturen voor een eventuele reparatie.Zo niet, kunt altijd uw mobiele telefoon + kopie aankoopbon aangetekend opsturen naar: Dynafix After Sales Services ……….".

Dealer hadden we 1,5 jaar geleden al geprobeerd en die was niet van plan ons verder te helpen dus heb ik het toestel ingepakt, briefje geschreven (het hele verhaal nog eens uit de doeken gedaan) en op 10 september aangetekend verstuurd.

Zojuist stond de postbode aan de deur. "een pakje waarvoor getekend moet worden". De telefoon was terug. Ik had in de tussentijd niets meer gehoord dus wist niet of het toestel gerepareerd was of dat ze het weer gewoon teruggestuurd hadden maar toen ik het pakje openmaakte was het eerste wat ik las "Display vervangen / Software update" en inderdaad: het toestel werkt weer alsof ie nieuw is (nou ja.. da’s ook wel logisch want eigenlijk is het pas 4 weken oud ;-)).

Hoe dan ook, er zijn dus nog wel bedrijven die goede service verlenen. Met onze dank aan LG!

Service LG

9 Thoughts on “Hulde aan LG!

  1. LG wilt marktleider worden in de consumentenelektronica en aangezien ze daarbij wel trouwe klanten kunnen gebruiken is dit een slimme zet om klanten te houden. Het kost hun (bijna) niks en ze hebben weer een tevreden klant! Wel fijn, zo’n merk die wilt groeien. Jij tevreden, hun tevreden

  2. Ik ook, maar dan in ‘t roze

  3. Hier idem reactie van LG, dochter had hem wel laten vallen en microfoon gedeelte was kapot, via site LG benaderd. Ze kwamen hem zelfs thuis ophalen en kreeg echt een geheel nieuw mobieltje (zilver ipv zwart but who cares)en de originele bon was ik kwijt, dus toch top hoor van LG.
    Ze schijnen wel aan het imei nr te kunnen zien wanneer foon is verkocht.

  4. Ik heb hetzelfde probleem, ook mijn dealer wil mij niet verder helpen.
    Misschien kan ik ook via LG mijn gsm laten maken. Ik ben erg benieuwd waar u de telefoon precies naar toe heeft opgestuurd. Heeft u een adres voor mij?

  5. ik zal straks thuis even kijken voor je

  6. Ik heb ‘m (aangetekend en met kopie van de aankoopbon) gestuurd naar:

    Dynafix After Sales Services
    Daelderweg 21
    6361 HK Nuth

    Telefoonnr is: 0900-3962349

    Succes!

  7. Bedankt, ik ben benieuwd of het gaat lukken.

  8. Graag gedaan… en ik ben inderdaad ook benieuwd!

Roept u maar!

Post Navigation